2021-09-22 15:53Nyheter

Truesec utsedd till årets säkerhetspartner av Microsoft

Microsofts Partner of the Year Awards uppmärksammar enastående prestationer och innovationer från hela deras globala partnerekosystem. Idag utsågs traditionsenligt partners som under året utmärkt sig inom respektive kategori. Truesec utnämndes till Årets Säkerhetspartner 2021 i Sverige.

Truesec utsedd till Årets Säkerhetspartner 2021 med motiveringen nedan:

Vi har under de senaste 12 månaderna sett både en stor ökning i volym och ett antal stora och omskrivna fall av säkerhetsintrång och ransomware-attacker. Detta har gjort att ökad säkerhet på riktigt är på allas radar. Då är det tryggt att ha Årets Säkerhetspartner, Truesec, i vår ringhörna”.

Läs mer om Microsoft Partner Awards här

Truesec är en stark aktör inom cybersecurity med ett tydligt syfte: Att förhindra dataintrång och skydda data. Gruppen består av cirka 180 medarbetare med bred expertis inom cybersäkerhet och har sedan starten 2005 levererat omfattande lösningar till kunder inom privat och offentlig sektor, både i Sverige och internationellt. För mer information: truesec.com